Moc koloru w biznesie

Tradycyjny Dress Code obowiązuje już w niewielu miejscach. Przeważnie są to instytucje państwowe, banki lub korporacje mające wzbudzać powszechne zaufanie. Obecnie propaguje się wizerunek mający na celu podkreślenie indywidualności jednostki oraz budowanie pozycji społecznej w sposób energiczny i nastawiony na rozwój. Dlatego uważam, że ignorowanie panujących trendów i niepodążanie za nowościami nie jest rozwijające i może wprowadzić w stan stagnacji. Zasady doboru ubrań oraz symbolika kolorów jest istotna w tworzeniu spójnego wizerunku, a posiadanie podstawowych informacji z tego zakresu, daje nam poczucie pewności, że nie narazimy się na śmieszność.

Nie jest  tajemnicą, że poprzez dopasowanie swojego wyglądu do określonych standardów lub grup społecznych, dajemy sobie możliwość na pozyskanie większej aprobaty i przychylniejszego odbioru naszej osoby. W biznesie, tak, jak w polityce wizerunek odgrywa jedną z kluczowych ról w budowaniu pozycji lidera. Natomiast ogólne rozluźnienie norm społecznych spowodowało, że społeczeństwo chce podążać za jednostkami, które oprócz obycia i wysokiej kultury osobistej, przedstawiają się w sposób atrakcyjny wizualnie. Dobrze dobrana długość spodni, rozmiar bluzki, dodatków oraz kolorystyki, wysyła do odbiorców konkretną informację, która buduje respekt. Szczególnie kobiety narażone są na większą krytykę związaną z ich wyglądem, dlatego postanowiłam przekazywać im swoją wiedzę i wspomagać je w budowaniu swojego wizerunku.

Zapraszając na metamorfozę Panią Krystynę Sibińską, chciałam zaproponować jej nowe rozwiązania stylistyczne, które współgrają z jej typem kolorystycznym oraz zajmowanym stanowiskiem. Ponieważ Pni Krystyna na co dzień wybiera stonowaną paletę barw, postanowiłam pokazać, że żywe kolory dodają sylwetce dynamizmu i dobrze współgrają z jej typem urody. Dlatego pierwsza stylizacja, którą zaproponowałam, opiera się na tak zwanym blokowaniu kolorów, czyli połączeniu ich na zasadzie kontrastu. Pani Krystyna ma kobiecą, proporcjonalną sylwetkę więc w kombinezonie prezentowała się bardzo dobrze. Fioletowy kolor idealnie współgra z naturalną kolorystyką mojej modelki, natomiast czerwone dodatki spowodowały, że całość zyskała nowoczesny wydźwięk. Pomimo tego, że czerwony płaszcz może być odbierany, jako zbyt intensywny, w tym przypadku idealnie podkreślił on urodę oraz mocny charakter Pani Krystyny. Można go nosić na wiele sposobów i łączyć z rzeczami, które mamy już w garderobie. Z jeansami stworzy zestaw w stylu sportowej elegancji. Natomiast czarnej, klasycznej sukience zada szyku i  podkreśli wieczorowy charakter stylizacji.
Makijaż utrzymałam w stonowanej palecie barw. Pani Krystyna ma piękną, jednolitą skórę, więc jedynie nieznacznie wyrównałam ją lekkim podkładem nawilżającym. Delikatnie podkreśliłam powiekę górną brązowym cieniem oraz nałożyłam na usta pomadkę w kolorze złamanego brązu. Z mocnymi oprawkami okularów taki makijaż oczu powoduje, że twarz nie wygląda na przerysowaną. Myślę, że Pani Krystyna w tej odsłonie prezentuje się niezwykle kobieco i elegancko, a intensywne kolory podkreślają jej silną osobowość. Kolejna odsłona Metamorfozy już wkrótce!

Pani Krystyna prezentuje się w stylizacji przygotowanej dla marki https://molton.pl

Moc koloru w biznesieMoc koloru w biznesieMoc koloru w biznesieMoc koloru w biznesieMoc koloru w biznesieMoc koloru w biznesie

 

 

3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: